KotiTiedoteHenna Mikkonen Säästöpankkiryhmän pääekonomistiksi

Henna Mikkonen Säästöpankkiryhmän pääekonomistiksi

Henna Mikkonen (KTM) on nimitetty Säästöpankkiryhmän pääekonomistiksi 1.8.2019 alkaen. Mikkonen raportoi tehtävässään varallisuudenhoidon palvelujen liiketoimintajohtajalle Karri Alamerelle.

Mikkonen siirtyy Säästöpankkiryhmään OP:sta, jossa hän on toiminut senioriekonomistina erityisalueenaan kuluttajien talous ja asuntomarkkinat. Mikkonen on työskennellyt aiemmin useita vuosia myös muun muassa Danske Bankin seniorianalyytikkona ja ekonomistina.

”Tahdomme edistää suomalaisten taloudellista hyvinvointia. Asiakkaamme kaipaavat talousasioissaan luotettavaa ja läheistä kumppania, joka auttaa paremman arjen ja tulevaisuuden luomisessa. Henna Mikkosen laaja-alainen osaaminen erityisesti kotitalouksien ekonomistina vahvistaa tältä osin ryhmämme osaamista loistavasti. Toivotamme Hennan lämpimästi tervetulleeksi joukkoomme”, kertoo varallisuudenhoidon palvelujen liiketoimintajohtaja Karri Alameri.

”Olen todella iloinen päästessäni mukaan lähes 200 vuotta vanhaan pankkiryhmään. Koen, että omat arvoni kohtaavat hyvin Säästöpankkiryhmän arvojen kanssa. Työssäni pääsen omalta osaltani edistämään suomalaisten taloudellista hyvinvointia jakamalla tutkimustietoa, ajatuksia ja vinkkejä ekonomistin, mutta samalla myös tavallisen perheenäidin näkökulmasta. Odotan jo innolla asiakkaidemme tapaamista”, sanoo Henna Mikkonen.